24 de nov. 2012

Pastís d'aniversari amb frosting de xocolata

Com sol passar cada any, cap allà el novembre em toca fer un anyet més, i que duri!

Aquest any no varem fer cap celebració especial, però em feia molta il·lusió poder convidar als pares a berenar un pastís casolà. Així doncs, vaig començar una recerca pels diferents blogs de cuina que segueixo, fins que em vaig decantar per fer una una recepta de El Rincón de Bea, concretament un pastís basat en un pa de pessic de plàtan amb frosting de xocolata. Malauradament, degut a la meva falta d'experiència el pa de pessic de plàtan se'n va anar directe a les escombraries, no va pujar gaire i va quedar tot cru per dins. D'això me'n vaig adonar allà les dues de la tarda i a les cinc tenia a tothom a berenar!!!

La meva salvació va ser la recepta d'aquell pa de pessic (sense llevat) que sempre surt bé. Em vaig posar a fer-lo sobre les dues i en allà dos quarts de tres ja el tenia obert per la meitat esperant que es refredes. A dos quarts de quarte el vaig farcir i el vaig decorar. Finalment, a les cinc tenia el pastís llest i els convidats trucant a la porta!

Aquest va ser el resultat.



Us deixo també la recepta del frosting de xocolata.

Ingredients:
  • 350 g xocolata de cobertura
  • 400 g nata fresca a temperatura ambient
Preparació:

1. Desfer la xocolata al microones o al bany maria.
2. Un cop la xocolata s'ha temperat afegirem la nata fresca a temperatura ambient.Si la nata esta molt freda la xocolata es refredarà massa i es formaran grumolls.
3. Barrejar fins a  obtenir una massa uniforme.
4. Farcir i cobrir el pa de pessic.
5. Decorar al gust. 

Bon profit!




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada