18 de des. 2012

Dia 6. Abel Tasman Track – Rotoroa Lake (131 km)

Com cada dia el despertador ha sonat a les 6:30h, però estem tan cansats que per primer cop en tot el viatge fem una mica el ronsu per llevar-nos. Tot i això, arribem a les 8:30h a la platja de Kaiteriteri. Fa més bon temps del previst, hi ha núvols però no plou! Avui podem contemplar bocabadats el color daurat de la sorra, ara entenem perquè li diuen la GoldenBay.

Una hora més tard agafem el taxi aquàtic que tenim contractat. Aquest navega paral·lel a la costa del Abel Tasman Nationa Park fent diverses parades, fins que finalment baixem a Meadlands Beach (Bark Bay).

Aquí comença la nostra excursió, uns 12-13 km fins a la platja d’Anchorage, on el taxi ens recollirà a les 15.25h. Apa! A caminar!

Durant les quatre hores de caminada ens desviem de la ruta un parell de vegades. El primer cop per anar a veure un cap amb unes meravelloses vistes de tota la costa, la segona desviació consisteix en deixar el camí principal per anar a veure Cleopatra’s Pool, unes basses naturals d’un dels rius que desemboca directament al mar.

L’excursió ens ha encantat, hem caminat per un frondós bosc de falgueres, hem creuat ponts penjants, ens hem gronxat en una platja paradisíaca... es difícil de descriure, menys mal que hem fet un munt de fotos...

Esgotats de la llarga caminada arribem de nou a la platja de Kaiteriteri, on agafem la caravana i ens posem de nou en ruta. Conduïm per una carretera xulíssima paral·lela al riu Motueka fins a enllaçar amb la SH6, la qual ens deixa pràcticament al costat del llac Rotoroa. On passem la nit en un DOC espectacular, això si, ple de mosquits! Corre, tanquem-nos a la furgo!