10 d’ag. 2009

Dia 09. Marbach – Willisau – Luzern – Gersau (116 km)

Ens llevem molt d'hora i aprofitem que pel carrer no hi ha ni una ànima per omplir aigua en una de les fonts del poble. Seguim el nostre camí cap a Lucerna i parem a la central d'Adria per arreglar la bomba d'aigua. Ens costa una mica d'entendre'ns amb el tècnic ja que només parla alemany, però en 15 min ens ho te arreglat. Això si, la reparació ens costa 66 CHF, 6 CHF de la peça trencada i 60 CHF de la mà d'obra del tècnic. La eficiència té un preu!

Un cop amb l'autocaravana funcionant al 100% anem a visitar Willisau, un poble recomanat per la guia, però la veritat és que hem trobat que no val la pena, no te res d'especial (un motiu més per cremar la guia Anaya).

Per tant, decidim anar directament a Lucerna abans de dinar. Aparquem a prop de la policia municipal, dinem i anem a visitar el poble. És molt maco, donem la volta per les muralles i fem un munt de fotos, però mica en mica el cel es va tapant fins que comença a ploure.

Accelerem el pas per arribar com abans millor a l'autocaravana, però davant del llac ens cau la del “pulpu” i arribem ven xops. El luxe de viatjar en motorhome és que en situacions com aquesta et pots donar una bona dutxa calentona i continuar amb la ruta.

Havíem llegit que al costat del càmping Lido hi ha una zona d'autocaravanes, però no l'hem sabut trobar. Així doncs, seguim la carretera vorejant el llac fins arribar a Gersau, on trobem un lloc perfecte per dormir en un pàrking al costat del port esportiu. La sort de trobar un lloc a tres metres del llac és que tenim unes vistes excepcionals mentre sopem.